Friday 24 November 2017

Slope Av Moving Average


Det aktuelle papiret er tilgjengelig på Den aktuelle delen er avsnitt 3 der det er angitt Ved hjelp av kalkulator, blir de ni og to måneders SMA trendlinjene omgjort til en matematisk modell, etterfulgt av beskrivelser av bruk i avsnitt 3 1 og 3 2 babelproofreader Jul 17 11 ved 17 27. Et glidende gjennomsnitt er per definisjon gjennomsnittet av noen antall tidligere datapunkter. Ved kontinuerlig funksjon f mathbb til mathbb kan vi definere det enkle glidende gjennomsnittlige SMA med vindustørrelse mathbb ni w 0 til være funksjonen. I tilfelle av en diskret funksjon g matematikk til matte som sannsynlig i tilfelle av finansielle applikasjoner, er SMA med vinduestørrelse w i mathbb ganske enkelt. Nå, for kontinuerlig sak, ved grunnleggende teorem av kalkulator, derivat av SMA er ganske enkelt. og for det diskrete tilfellet, ved hjelp av forskjellen kvotienten har vi det. Notat at formelen for derivatet av SMA er den samme i det diskrete og kontinuerlige tilfellet. Nå kan jeg ikke forklare setningen Bruke kalkulator s aper du koblet til er også noe mangler i detaljer for meg å dechifisere det som forfatterne hadde i tankene. En mulighet er imidlertid at de bare mente ovenstående observasjon, selv om de økonomiske dataene er gitt diskret og ikke kontinuerlig i tide, vi ha det ved ovennevnte observasjon følgende fulle faktum. La matematik til matte være en funksjon som bare er definert på heltids-trinn. Og la f mathbb til matte være en hvilken som helst fast vilkårlig kontinuerlig forlengelse av g som er, f er en kontinuerlig funksjon med Egenskapen som fngn for et heltall n Definer SMA som ovenfor og beregne derivatene deres, så nødvendigvis frac bar wn D-bar wn for et heltall n. Som sier at det ikke er viktig at kalkulasjonen ikke kan brukes til funksjoner definert på et diskret domene Når du arbeider med SMAer, gir de diskrete og kontinuerlige bildene de samme svarene når du vurderer dem på det integrerte timesteps. i vil gjerne kalkulere vinkelen til Moving Average 10.double MAShift1 iMA NULL, 0, MA, 0, MODESMA, PRICECLOSE, 3.double MAShift3 iMA NULL, 0, MA, 0, MODESMA, PRICECLOSE, 7.double test SignalPeriod-0 0 WindowBarsPerChart. int vinkel MathArctan MathTan MAShift1-MAShift3 WindowPriceMax - WindowPriceMin test-0 0 WindowBarsPerChart 180 3 14.Vi synes å være å beregne feil vinkler, jeg får svar uten mening. Jeg vil sjekke hvor vinkelen mellom 3 og 7 skifter tilbake. Du kan ikke ordentlig beregne vinkelen på det bevegelige gjennomsnittet fordi det avhenger av amplitude av diagram hvor mange stenger vises i diagrammet og derfor er en svært disfunksjonell måte å analysere data på. Men du kan beregne variasjonen i det bevegelige gjennomsnittet over tid hvis det er over 0, betyr det at det stiger. Hvis ikke, faller. Da kan du male dem i en stangindikator, sorter som OsMA eller Awesome, og få informasjonen visuelt. Du kan ikke ordentlig beregne vinkelen på det bevegelige gjennomsnittet fordi det avhenger av amplitude av diagrammet hvor mange stenger vises i diagrammet og derfor er en veldig d isfunksjonell måte å analysere data på. Men du kan beregne variasjonen i det bevegelige gjennomsnittet over tid hvis det er over 0, det betyr at det stiger. Hvis ikke, faller. Da kan du male dem i en stangindikator som for eksempel OsMA eller Awesome, og få informasjon visuelt. så du sier det bare visual. cant jeg beregner det logisk. Hvordan kan jeg få vinkelen til et bevegelige gjennomsnitt som er tegnet på et diagram. For eksempel har jeg 2 til 3 bevegelige gjennomsnitt beregnet på mine diagrammer Basert på vinkelen fe 60 grader Jeg har en indikator på hvor sterk den nåværende opptrenden er. Skal jeg beregne vinkelen selv, basert på MA-verdiene til de siste 10 lysene, eller skal jeg bruke ObjectGet-funksjonen jeg prøvde sistnevnte, men du må spesifisere et navn, og siden alle mine MA har samme navn, og jeg kan ikke se hvordan jeg kan endre dem, er det ingenting som kommer ut, de er faktisk de samme MA, men basert på lukkede, høye og lave priser. Eventuell hjelp vil bli veldig verdsatt Takk på forhånd. Vinkelen avhenger av hvor mye tid du har på den horisontale aksen Anta at diagrammet ditt viser 2 dager og du endrer det til 1 dag, vinkelen blir mindre Så jeg foreslår at du ikke bruker en vinkel, men noe som gjennomsnittlig forskjell i pips per tidsramme Det betyr at forskjellen i verdi fra MA1 og MA2 og divider det med antall tidsrammer mellom øyeblikket MA s krysset og øyeblikket du vil ha vinkelen. Takk for forslaget Høres bra faktisk, jeg har allerede noe som fungerer, men det trenger litt tweaking. You kan ikke måle et hjørne av en helling av en rett linje på timeplanen fordi de har forskjellige enheter - Prisen og Tiden Det er mulig å måle bare lignende med lignende som å like. I dette tilfellet prøver du å måle et hjørne av en helling av en rett linje på skjemaet, uttrykt gjennom piksler Du kan er autentisk måle kun prisendring for pris i forhold til Punktenhet for en Time-enhet. Gann Fan Lines of Gann Fan er bygget i forskjellige vinkler s. MT kan levere Ang le funksjon basert på skjerm piksler trans fra to verdier og to ganger coodinates Siden Angle er mer bra for folk å se. MathArctan MathTan pris1-pris2 WindowPriceMax - WindowPriceMin shift2-shift1 WindowBarsPerChart 180 3 14. Jeg er helt enig med deg Vinkler saken og de er brukt hele tiden. Jeg er interessert i formelen du postet, jeg har fått vinkelen med følgende formel. Slope er beregnet i en annen funksjon Vinkelfaktor kontroller for yenes format Uansett blir det nært, men det er fortsatt ikke riktig. Når jeg legger formelen din i stedet, får jeg en deling med nullfeil i strategistesten. Er dette fordi vinduet ikke fungerer i testeren eller gjorde jeg noe galt. Spesielle egenskaper for optimaliseringsprosessen. Ingenting er utført i journalen heller Utskriftsfunksjon. Dette ble gjort for å akselerere testingen og lagre diskplass Hvis komplette logger blir utdata, vil journalfilene trenge hundrevis av MByte. Draw-objekter er egentlig ikke satt. Objektene a re deaktivert for å akselerere testen. Kapp ubrukelig resultatfunksjonen er brukt. For ikke å garble tabellen og diagrammet med testresultater, er muligheten til å hoppe over svært dårlige resultater brukt. Denne funksjonen kan aktiveres i kontekstmenyen for optimaliseringsresultater - quotSkip ubrukelig resultat tab. Note basert på skjerm piksler dx, dy bør være i samme enhet, beste trans til skjerm piksler. MathArctan MathTan pris1-pris2 WindowPriceMax - WindowPriceMin shift2-shift1 WindowBarsPerChart 180 3 14.divide ved null feil sjekk shift2-shift1 skal ikke like NULL før beregning. Jeg tester dem på nyeste versjon 203 Jeg tester dem ikke når du tester EA. Jeg vil gi deg min dypeste forståelse for formelen du delte Jeg reagerte ikke tidligere fordi jeg måtte fullføre min EA sammen Works som en sjarm. Stemme og godvilje - Brannhjulet.

No comments:

Post a Comment