Saturday 11 November 2017

Forex 1m Handel


Scalping system 7 Great GBP JPY 1M scalping strategy. Submitted av Chelo 24. november 2007 - 15 39.Så her er en strategi jeg har prøvd å trene fot den siste måneden, og jeg synes å bli bedre på det Hva ville være Veldig hyggelig, hvis noen kan hjelpe meg med å justere det litt mer. Gyldig GBP JPY eller USD JPY, men jeg bruker det hovedsakelig på gbp jpy Tidsramme 1M, 5M, 15M Indikatorer 3 sett med bollinger band.1 Periode 50 Avvik 2 Rød 2 Periode 50 Avvik 3 oransje 3 Periode 50 Avvik 4 Gul. malen for denne bollinger-bandet kan lastes ned fra denne posten. Når du laster inn malen, vil du legge merke til de tre settene med bollinger-band. Nå vil prisen hele tiden variere mellom disse linjene. Når prisen krysser det øvre røde bandet minst halvveis til oransje bandet hvis det kommer til det gule bandet, er bedre, men ikke som vanlig. Da vil prisen ha en tendens til å gå tilbake til midten av bollinger-båndene, og du tjener dette til å gi deg en tilbakevending. Budstrategi, det er det samme som å selge, forskjellen er at vi vil vente på at prisen skal variere mellom de nedre røde og gule bandene, og handle omsporing mot sentrum. Tips handler ikke på varierende eller rolige markeder, ikke handle tidligere i pressemeldinger Gå for 5 til 10 pips Flott system å handle mellom åpningen av London-økten og avslutningen av Japan-sessionen. Stopp tap siden denne strategien krever at du ser på skjermen, husk at dette er 1M tidsrammen. Jeg har en tendens til å ha to slags stopptid basert og tap basert. tr y og finne ut hvor lenge vil det ta markedet for å komme i din forventede retning, hvis tiden du planlegger allerede er forfalsket, så lukk bestillingen. Ingen poeng på å vente på et tap. Stopp tap Siden du handler en veldig stram tid ramme stoppene dine bør også være veldig veldig stramme Noen ganger vil du tjene penger på en 3-minutters handel, og du vil ikke kunne sette en skikkelig SL, slik at stoppene dine vil bli gitt til deg av pengestyringssystemet. Hva jeg vil gjerne gjøre er å studere å legge til eller ikke noen ekstra indikatorer Jeg legger til resultatene fra min forrige uke 102 fortjeneste, 80 av lønnsomme handler. Enhver hjelp er velkommen. Template er vedlagt som Rar-fil og går i maler-mappen din i MT4-katalogen. Innlevert av Chelo 26. november 2007 - 16 20.Noen jeg glemte å nevne om denne strategien Legg merke til at strategien nevner tre tidsrammer 1m 5M og 15M Selv om du vil handle denne strategien på 1M time frmae, bruk de andre to for å sikre at du er ingen handel mot en sterkere trend . Vær også oppmerksom på viktige resstøttenivåer, og forvent ikke at prisen skal hoppe rett til det første bandet så snart det berører det. Det tar tid å ta seg av. Det er viktig å demo handle denne, slik at du kan få følelsen av paret og hvordan det oppfører seg i en så liten tidsramme, kan det være vanskelig. Innlevert av Ele 28. november 2007 - 22 07. Fantastisk system, vil du fortelle meg hvor lenge du har testet det, hva s gjennomsnittlig fortjeneste for en uke bare handel GBP JPY. Submitted av Ele 29. november 2007 - 05 17.dear Chelo fant jeg 50,2 kanskje større, hva med 40,2 vil være det samme Jeg lurer på noe trendy marked er risikabelt for systemet. Så vil du fortelle meg hvordan du unngår en slik risiko. Utgitt av Chelo 29. november 2007 - 22 25. Takk for at du har interesse for denne strategien, har jeg prøvd det i ca to måneder nå, og den første var en komplett katastrofe, til jeg fikk vite hvordan paret oppfører seg i en så liten tidsramme, det tar mange timer med observasjon hvordan gjør jeg unngå risikoen for et trendy marked ved å scalping trenden. Hvis du sjekker den detaljerte utsagnet som jeg postet, vil du legge merke til at 80 er korte stillinger, fordi jeg skalet ned trenden. I en trend trer vanligvis prisen av mellomlinjen av Bollinger-bandene i retning av trend. Om gjennomsnittlig fortjeneste er det ingen, vil gjennomsnittlig fortjeneste bli gitt av dine penger og risikostyring, fortjeneste mål osv. Jeg tror at alle som er i stand til å gjøre konsekvent 20 i måneden, bør være mer enn glade. Noen andre tips Jeg finner mandager for å være en svært komplisert dag for å handle denne strategien. Kontroller alltid res og støtte nivåer på større tidsrammer og adlyd dem. En av de største risikoen for scalping-strategier er overhandel Som du kan se på erklæringen Jeg dro 102 på en uke, men det var bare å presse det, og teste strategien, det burde ikke være ditt ukentlige mål, for hvis det er tilfelle, er du sikker på å blåse kontoen din på kort tid. Test det, test det igjen, test det litt mer, og fortsatt vil det aldri være idiotsikkert. Jeg skal teste hvordan 40,2-innstillingen fungerer og jeg forteller deg mine resultater. Best av lucks og takk for forslaget Chelo. Submitted av Edward Revy den 4. desember, 2007 - 13 50.Hello alle, Her er min observasjon Jeg fant ingen indikatorer enda å foreslå, men jeg testet ulike Bollinger Bands innstillinger og så på Ele s forslag og fikk neste. Oppstilling GBP JPY 1 min BB 200, 2, -2 BB 200, 3, -3 Fjern midtlinjen på Bollinger Bands eller gjør den svart usynlig I stedet for denne linjen vil vi bruke EMA 100. Jeg har også prøvd EMA 200 for dette formålet, men endelig stoppet ved EMA 100.Intry and exits-regler er uten endringer Bruk 100 EMA for utganger eller gå for 5-10 pips per handel Ser ut til å være ganske nøyaktig. Jeg kommer til å forlate dette oppsettet på min bakgrunnsdiagrammer, og hvis jeg finner flere interessante tilnærminger eller noen indikatorer å legge til, vil jeg gjerne gi mine kommentarer. Best hilsen Edward. Submitted av Bruker den 5. desember 2007 - 03 34. Herrer, jeg prøver denne strategien b ut jeg møtte et stort problem noen ganger lyset når det bryter bollinger-bandet nedre linjen for eksempel, og jeg legger kjøpsordre etter at prisen for neste lys ikke går opp, fortsetter å gå ned i lyset, ikke tett ut linje og gjort ahuge antall pips hvordan kan vi unngå denne suituation eller er det filter tofilter er falskt signal venter på ditt beste hilsen. Den beste Forex Signal 2017.90 Nøyaktig Forex4Live Versjon 2017.FL Forex Robot EA Forex Linjer Performance. Forex Linjer vil bevise nyttig for alle likvide markeder, uavhengig av valuta trading experience. Forex linjer Forex strategi vil hjelpe deg å skaffe den riktige trenden følgende tankegang. Forex linjer Forex Signals vil alltid holde deg i høyre side av markedet. Forex linjer Trading Strategies er rettferdig og intuitiv. Støtte for lengre tid og gratis programvareoppdateringer. Slik bruker du det veldig enkelt. H4 Scalping Strategy. Let Se Video Performance. Hello Muh, jeg snudde en 175 til 1200 i en uke og holder fortsatt De fleste stillinger bruker gullindikatoren Takk så mye, til slutt noe som fungerer og er pålitelig. John Wanzek - Germany. Your Purchase Includes. All versjon av Forex Lines Produkter Forex Signals Forex Robot. Forex Lines Expert Advisor FL Forex Robot. Ubegrenset teknisk support. Forex Lines 2014.Forex Lines ver 8.Forex Lines Gold Edition. Forex Lines 2017 veldig nøyaktig Oppdatert mars 2017.Installation drift manual. Produktene er filene som skal lastes ned i medlems s området. Ja, jeg vil få dette fantastisk system. ATTENTION Disse Forex-strategiene og Forex-signaler fungerer bare godt i en live-konto hvis du bruker den opprinnelige versjonen. Pass på at du installerer alle indikatorene i alle versjoner, fordi noen av de nyeste indikatorene er laget av en kombinasjon av gamle indikatorer. Vi aksepterer gjerne. RETTIGHETER OG GARANTI. Som jeg selger programvare, som ikke er en konkret god eller tjeneste, kan jeg ikke godta avkastning. Men du har min høytidelige garanti for at alt materiale som er omtalt på denne siten e er sannferdig, ekte og representativ for produktet. Alle indikatorskjermbilder som er omtalt i denne oppføringen, er ekte, og ble IKKE manipulert på noen måte. Jeg er handelsmann, programmerer og antikke samlere. Alt programvare jeg selger er originalt og ikke en omfordeling Jeg legger vekt på kvalitet over kvantitet i arbeidet mitt og sørger for at hvert produkt er lønnsomt før det blir utgitt. Ditt medlemsskap vil aktivere maksimalt 24 timer etter at betalingen er fullført. Du kan laste ned alle produkter fra medlemmene. Min Easy Forex Scalping Strategy. Forex scalping trenger ikke å være komplisert i det hele tatt Jeg har utviklet en veldig enkel strategi med grunnleggende indikatorer som kan brukes på lavspread valutapar Vennligst bruk den bare på 1 min trading charts. Indicators 12 eksponensielt glidende gjennomsnitt, 26 eksponensiell glidende gjennomsnitt, 55 enkle glidende gjennomsnitt Tidsramme s 1 min diagrammer Handelssessioner London-sesjon, US-sesjon Valutapar Lav spredning EUR USD, USD JPY. USD JPY 1 Min diagram Eksempel.12 EMA krysser opp 26 EMA og 55 EMA nedenfra. Åpen kjøpsposisjon. Legg beskyttende stoppested under den nyeste svingen lav. Ekspedisjonen for 9 til 15 pips fortjeneste. Amerikanske dollar Japansk Yen-diagram over viser oss et eksempel på en kjøp og salg av handel Begge handler ble stengt for 15 pips i løpet av USAs handelssession Det er totalt 30 pips eller 300 ikke dårlig for 5 timers handel.12 EMA krysser ned 26 EMA og 55 EMA ovenfra. Åpen selge posisjon. Sted beskyttende stopp-tap over den siste swing high. Exit handelen for 9 til 15 pips profit. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand nytt Forex System med super nøyaktige og raske signaler generere Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og selg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv på.

No comments:

Post a Comment