Friday 24 November 2017

Forex Klassikere Bok


Klassiske ebøker Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Omtale av Milly på 2016-09-16 Min vurdering 5 Denne boken er et must for hver kristen. Det vil hjelpe oss kristne til å gå mer i Guds kjærlighet. Vurdert av Genius Wells på 2008-10-26 Min vurdering 5 Forklaringen er enkel, men likevel dyp. Jesus vil være Herre til alle eller ikke Herre i det hele tatt. Når vi overgir alt det vi er, alt vi eier og overgir det til Jesu Kristi Herre, så vil det ikke være plass for å manipulere oss. Legg igjen en anmeldelse og vurdering Tittel: ABSOLUTE SURRENDER Forfatter: Andrew Murray Beskrivelse: Og andre Adresser og Ben-Hadad, Kongen i Syria, samlet sin herre sammen. Og det var to og to konger med ham og hester og vogner, og han gikk opp og beleiret Samaria og stridte mot det. Og han sendte bud til Ahab, Israels konge, inn i byen og sa til ham: Så sier Benhadad: Din sølv og ditt gull er mine, min hustruer og dine barn, min aller minste, min. Da svarte Israels konge og sa: Min herre, konge, etter ditt ordtak: Jeg er din og alt jeg har (I Kings 20: 1-4). Hva Ben Hadad spurte var absolutt overgivelse, og hva Ahab ga var det som ble bedt om ham - absolutt overgivelse. Jeg vil bruke disse ordene: Herre, konge, ifølge ditt ordtak: Jeg er din og alt jeg har, som ordene med absolutt overgivelse som hvert Guds barn burde gi seg til sin Fader. Vi har hørt det før, men vi må høre det veldig klart - Guds velsignelse er absolutt overgivelse av alt i Hans hender. Lov Gud hvis våre hjerter er villige til det, er det ingen slutt på hva Gud vil gjøre for oss, og til den velsignelse Gud vil skjenke. Absolutt overgivelse - la meg fortelle deg hvor jeg fikk disse ordene. Jeg brukte dem selv ofte, og du har hørt dem mange ganger. Men i Skottland var jeg engang i et selskap hvor vi snakket om tilstanden til Kristi Kirke, og hva Kirkens og de troendes store behov er, og det var i vårt selskap en gudfrykt Klikk her for å lese hele beskrivelsen Legg til Ønske Liste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Omtale av Matthew Shanklin på 2009-03-28 Min vurdering 4 Vel, jeg Matthew tror at dette er et flott sted å lete etter ting jeg har latt etter så lenge. TAKK SKAL DU HA. Vurdert av william på 2007-06-14 Min vurdering 4 love letters and friendsip letters Legg igjen en anmeldelse og vurdering Tittel: LOVE AND FRIENDSHIP Forfatter: Jane Austen Beskrivelse: TIL MADAME LA COMTESSE DE FEUILLIDE DENNE NOVEL ER INSKRIVET AV HENNES FORPLIKTIG HUMBLE SERVANT AUTOREN . Bedratt i freindship og forrådt i kjærlighet. LETTER den første fra ISABEL til LAURA Hvor ofte, i svar på mine gjentatte gjerninger at du ville gi min datter en vanlig detalj av livet ditt, har du sagt nei, min freind vil aldri jeg overholde din forespørsel til jeg kan ikke lenger være i fare for igjen å oppleve slike fryktelige. Sikkert den tiden er nå til stede. Du er denne dagen 55. Hvis en kvinne kan bli sagt å være i sikkerhet fra den bestemte. Utholdenhet av ubehagelige elskere og de grusomme forfølgelsene av obstinære fedre, det må sikkert være på en slik tid av livet. Isabel LETTER 2. LAURA TIL ISABEL Selv om jeg ikke kan være enig med deg i å anta at jeg aldri igjen vil bli utsatt for uhell som unmerited som de jeg allerede har opplevd, men for å unngå imputasjon av Obstinacy eller dårlig natur, vil jeg gratulere nysgjerrigheten til Datteren din og den styrke som jeg har lidd på de mange trengselene i mitt tidligere liv, viser henne en nyttig leksjon til støtte for dem som kan komme henne i hennes egen. Laura LETTER 3rd LAURA to MARIANNE Som datter av min mest intime freind tror jeg at du har rett til den kunnskapen om min ulykkelige historie, som din mor så ofte har bedt meg om å gi deg. Min far var innfødt av Klikk her for å lese hele beskrivelsen Legg til i Ønskeliste Omtale av cauthron på 2009-10-02 Min vurdering 5 kan ikke vente på neste avdrag Skriv en anmeldelse og vurdering Tittel: Frankenstein Forfatter: Mary Shelley Beskrivelse: Letter 1 Til Frøken Saville, England St. Petersburgh, 11. desember 17 - Du vil glede deg over å høre at ingen katastrofe har fulgt opp i et virksomhets begynnelse som du har sett med slike onde forhindringer. Jeg kom hit i går, og min første oppgave er å forsikre min kjære søster om min velferd og øke tilliten til suksessen til mitt oppdrag. Jeg er allerede langt nord for London, og når jeg går på Petersburghs gater, føler jeg en kald, nordlig brislek på kinnene mine, som braser mine nerver og fyller meg med glede. Forstår du denne følelsen Denne brisen, som har reist fra områdene som jeg fremmer, gir meg en forsmak på de isete klatrene. Inspirert av denne vinden av løfte blir dagdrømmene myke og levende. Jeg prøver forgjeves å bli overbevist om at stangen er setet for frost og ødehet, presenterer det seg alltid til min fantasi som regionen av skjønnhet og glede. Der, Margaret, solen er evig synlig, den brede disken skytter bare på horisonten og diffunderer en evig prakt. Der - for med din permisjon, søsteren min, vil jeg ha tillit til de foregående navigatørene - der snø og frost er forbannet, og seiler over et rolig hav, vi kan viftes til et land som overgår i underverk og i skjønnhet i hver region hittil oppdaget på beboelig verden. Dens produktioner og egenskaper kan være uten eksempel, da fenomenene i himmellegemene utvilsomt er i de uoppdagede ensomhetene. Klikk her for å lese hele beskrivelsen Legg til i Ønskeliste Omtale av Maleka på 2010-06-04 Min vurdering 5 Den viser den sanne betydningen av seg selv Skriv en anmeldelse og vurdering VOLUME I KAPITTEL I Emma Woodhouse, kjekk, smart og rik med et komfortabelt hjem og en lykkelig disposisjon, syntes å forene noen av de beste velsignelsene i eksistensen og hadde bodd nesten tjueen år i verden med svært lite å bekymre seg eller vekke henne. Hun var den yngste av de to døtre til en mest kjærlig, overbærende far og hadde, som følge av hennes søsters ekteskap, vært elskerinne i huset fra en veldig tidlig periode. Hennes mor hadde dødd for lenge siden for at hun skulle ha mer enn en ukjent minne om hennes kjærtegn, og hennes sted hadde blitt levert av en utmerket kvinne som regjerende, som hadde falt lite kort av en mor i kjærlighet. Seksten år hadde Miss Taylor vært i Mr. Woodhouses-familien, mindre som en regjerende enn en venn, veldig glad i begge døtre, men spesielt av Emma. Mellom dem var det mer søsters intimitet. Selv før Frøken Taylor hadde opphørt å holde det nominelle kontoret for regjeringen, hadde mildheten i hennes temperament nesten ikke tillatt henne å pålegge noen tilbakeholdenhet, og myndighetsskyggen var nå lang død, de hadde levd sammen som venn og venn, som var svært gjensidig knyttet , og Emma gjorde akkurat det hun likte stor respekt for Miss Taylors dom, men regisserte hovedsakelig av seg selv. Den virkelige ondskapen om Emmas situasjon var kraften til å ha litt for mye sin egen vei, og en mulighet til å tenke litt for godt av seg selv, dette var ulempene. Klikk her for å lese hele beskrivelsen. Legg til Ønskeliste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til Ønskeliste Tittel: SENSE AND SENSIBILITY Forfatter: Jane Austen Beskrivelse: KAPITTEL 1 Familien til Dashwood hadde lenge vært bosatt i Sussex. Deres eiendom var stor, og deres bolig var på Norland Park, i sentrum av deres eiendom, der de i mange generasjoner hadde bodd på så respektabel måte som å engasjere den generelle gode oppfatningen av deres omgivende bekjentskap. Den siste eieren av denne eiendommen var en enslig mann som levde i en svært avansert alder, og som i mange år av sitt liv hadde en fast følgesvenn og husholderske i søsteren. Men hennes død, som skjedde ti år for seg selv, ga en stor forandring i hjemmet for å forsyne henne med tap, inviterte han og mottok i sin familie familien til sin nevø. Herr Henry Dashwood, lovlig arv av Norlands eiendom, og den personen som han hadde til hensikt å bekjempe den. I hans nevø og nieses samliv og deres barn ble de gamle Gentlemans dager komfortabelt brukt. Hans vedlegg til dem alle økte. Den konstante oppmerksomheten til Mr. og Mrs. Henry Dashwood til hans ønsker, som ikke bare var av interesse, men av hjertets godhet, ga ham all den grad av solid trøst som hans alder kunne motta, og barnets munterhet ga et godt tilnærming til hans eksistens. Ved et tidligere ekteskap hadde Henry Dashwood en sønn: ved sin nåværende dame, tre døtre. Sønnen, en jevn respektabel ung mann, ble godt forsynt av hans mors formue, som hadde vært stor, og halvparten av dem ble avgjort på ham ved hans ankomst. Klikk her for å lese hele beskrivelsen. Legg til Ønskeliste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Tittel: Treasure Island Forfatter: Robert Louis Stevenson Beskrivelse: DEL ONE Den gamle Buccaneer 1 Den gamle havhunden på admiral Benbow SQUIRE TRELAWNEY, Dr. Livesey, og resten av disse herrene har bedt meg om å skrive ned Hele opplysningene om Treasure Island, fra begynnelsen til slutten, holder ingenting tilbake, men lagrene på øya, og det bare fordi det fortsatt er skatt ennå ikke løftet, tar jeg opp pennen min i årets nåde 17 og går tilbake til Den tiden da min far holdt admiral Benbow inn og den brune gamle sjømannen med saberskåret, tok først opp sitt innkvartering under taket vårt. Jeg husker ham som om det var i går, da han kom og kom til innerdøren, og hans brystkiste fulgte bak ham i en håndbarn - en høy, sterk, tung, nøttbrun mann, hans tarry pigtail faller over skulder av hans skitne blå kappe, hendene ragged og scarred, med svarte, ødelagte negler, og saberen kuttet over en kind, en skitten, livlig hvit. Jeg husker at han så rundt omslaget og plystret til seg selv som han gjorde det, og da brøt han ut i den gamle sjøsangen som han sang så ofte etterpå: Femten menn på de døde mente brystet - Yo-ho-ho, og en flaske rom i den høye, gamle, skummende stemmen som syntes å ha blitt innstilt og brutt ved hovedstengene. Så rappte han på døren med en liten pinne som en håndspike som han bar, og da min far dukket opp, kalte han omtrent for et glass rom. Dette, da det ble brakt til ham, drakk han sakte, som en kjennemerke, dvelende på smaken og fortsatt. Klikk her for å lese hele beskrivelsen. Legg til Ønskeliste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Tittel: Around the World i åttiende dager Forfatter: Jules Verne Beskrivelse: Kapittel I der Philip Fog og PascalPartout aksepterer hverandre, den ene som MASTER, den andre som MAN Mr. Phileas Fogg bodde, i 1872, på Nei 7, Saville Row, Burlington Gardens, huset der Sheridan døde i 1814. Han var en av de mest merkbare medlemmene av Reform Club, men han syntes alltid å unngå å tiltrekke oppmerksomhet en gåtefull personlighet, om hvem lite var kjent, bortsett fra at han var en polert mann av verden. Folk sa at han lignet Byron - i hvert fall at hodet hans var Byronic, men han var en skjegg, rolig Byron, som kan leve i tusen år uten å bli gammel. Sikkert en engler, det var mer tvilsomt om Phileas Fogg var en Londoner. Han ble aldri sett på Change, heller ikke på banken, og heller ikke i byens teltlokaler, ingen skip noensinne kom inn i London-dokker, hvor han var eieren, han hadde ingen offentlig ansettelse, han hadde aldri blitt inngått ved noen av Inns of Domstolen, enten ved templet eller Lincolns Inn, eller Grays Inn, og hadde heller ikke røstet sin røst i domstolen, eller i statskassen, eller i Queens Bench eller de kirkelige domstolene. Han var absolutt ikke en produsent, heller ikke han en handelsmann eller en gentlemanbonde. Hans navn var merkelig for de vitenskapelige og lærde samfunnene, og han var aldri kjent for å delta i visdomskonsultasjoner fra den kongelige institusjon eller London-institusjonen, håndverkereforeningen eller instituttet for kunst og vitenskap. Han tilhørte faktisk ingen av Klikk her for å lese hele beskrivelsen Legg til Ønskeliste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Tittel: A CHRISTMAS CAROL Forfatter: Charles Dickens Beskrivelse: Jeg har bestritt i denne spøkelsesfulle lille boken, for å heve Ghost of an Idea, som ikke skal sette leserne mine av humor med seg selv, med hverandre med sesong, eller med meg. Kan det hjemsøke deres hus hyggelig, og ingen ønsker å legge det. Deres trofaste venn og tjener, C. D. desember, 1843. Stav 1: Marleys Ghost Marley var død: til å begynne med. Det er ingen tvil om det. Registret over hans begravelse ble underskrevet av prest, kontorist, undertaker og sjefsmorner. Scrooge signerte det. Og Scrooges navn var bra på Change, for alt han valgte å legge hånden til. Gamle Marley var like død som en dørspiker. Tanker jeg ikke mener å si at jeg vet, av min egen kunnskap, hva det er spesielt dødt om en dørspiker. Jeg kunne ha vært tilbøyelig til å betrakte en kisttspiker som det dødeste stykket ironmongery i handelen. Men våre forfedres visdom er i simil, og mine uhyggelige hender skal ikke forstyrre det, eller landene gjøres for. Du vil derfor tillate meg å gjenta, med tanke på at Marley var like død som en dørpik. Scrooge visste at han var død Selvfølgelig gjorde han det. Hvordan kunne det være ellers Scrooge og han var partnere fordi jeg ikke vet hvor mange år. Scrooge var hans eneste eksekutor, hans eneste administrator, hans eneste tildeling, sin eneste gjenstående legat, sin eneste venn og eneste sørger. Og selv Scrooge var ikke så fryktelig kuttet opp av den triste hendelsen, men Klikk her for å lese hele beskrivelsen Legg til i Ønskeliste Kjøp nå og få en ny e-bok gratis. Klikk her for å se den lange listen over disse bøkene (priset for 3,00 eller mindre). Legg til i Ønskeliste Tittel: The Three Musketeers Forfatter: Alexandre Dumas Beskrivelse: 1 DE TRE PRESENTENE AV DARTAGNAN THE ELDER På den første mandagen i april 1625, markedsbyen Meung, der forfatteren av ROMANCE OF THE ROSE ble født, syntes å være like perfekt en tilstand av revolusjon som om huguenotene nettopp hadde laget en andre La Rochelle av den. Mange borgere ser kvinnene som flyr mot High Street, forlater barna sine og gråt på de åpne dørene, skyndte seg til å gi cuirasset, og støttet sitt noe usikre mot med en musket eller en partisan, rettet seg mot vandrerhjemmet til Jolly Miller , før det ble samlet, økende hvert minutt, en kompakt gruppe, vokser og full av nysgjerrighet. I disse tider var panikkene vanlige, og noen dager passerte uten noen by eller andre som registrerte i arkivet et arrangement av denne typen. Det var adelsmenn, som gjorde krig mot hverandre, det var kongen som gjorde krig mot kardinalen, det var Spania, som gjorde krig mot kongen. Så, i tillegg til disse skjulte eller offentlige, hemmelige eller åpne kriger, var det røvere, mendicants, huguenoter, ulver og skurker, som gjorde krig mot alle. Innbyggerne tok alltid våpen mot tyver, ulver eller skurker, ofte mot adelsmenn eller huguener, noen ganger mot kongen, men aldri mot kardinal eller Spania. Det resulterte da fra denne vanen at den første måndagen i april 1625, borgerne, da han hørte klamringen, og ikke så verken den røde og gule standarden eller leiren. Klikk her for å lese hele beskrivelsen. Legg til Ønske ListFirst Page: Transcribers Merk: Denne eboken tilhører Tolstoys Plays (Complete Edition). Den fremste saken, inkludert innholdsfortegnelsen, finnes i e bok 26660 den viser de andre spillene i samlingen. Alt har blitt gjort for å gjenskape denne teksten så troverdige som mulige endringer (korrigeringer av tegnsetting) laget til den opprinnelige teksten er oppført på slutten av denne filen. DEN FØRSTE DISTILLEREN EN KOMEDI I SISTE RETTIGHETER Tobitboken (fra hebraisk: Tobi min gode) er en skriftskrift som er en del av den katolske og ortodokse bibelske kanonen, uttalt kanonisk av Council of Carthage av 397 og bekreftet for romersk katolikker av Trent Council (1546). Første side: Bøkene som presenteres under, bruk disse titlene Esdras første bok Esdras andre bok Ibiza fjerde bok Ezra Tobits bok Judiths bok Resten av kapitlene i Esthers bok Salomonens visdom Den visdom av Jesus Sirachs Sønn, eller Ecclesiasticus The. O. Henry skrev over 600 noveller. Selvfølgelig har jeg mine personlige topp 20 historier som bare ser ut til å skille seg ut på grunn av deres form, skrivestil og evne til å formidle ekte personligheter i svært få ord. Fra disse 20 valgte Ive fem som virker fremtredende eksempler på kunsthistorien i kort historie. Historier som Magiens gave Cop og Anthem Man om byen En kosmopolitt i en kafé og Mammon og Archer. Så dette er en samling av bare fem O. Henry historier som mange mennesker, inkludert meg, har elsket og husket gjennom årene. Og denne gangen, takk til LibriVox, har jeg. The Bobbsey Twins er en serie bøker som tilskrives Laura Lee Hope, et hus pseudonym for Stratemeyer Syndicate. Familien inkluderer et par eldre tvillinger, Nan og Bert, og et par yngre tvillinger, Freddie og Flossie. Dette volumet er den fjerde i serien. Bobbseys er på vei hjem fra en spennende sommerferie. Men mysterier og problemer er aldri langt bak dem, og de løper over et ødelagt sirkustog og en trickhund som insisterer på å følge dem. Tilbake hjemme, venter spennende nyheter: Bert har blitt valgt som president for et nytt museum som skolen åpner . Greenmantle er den andre av fem Richard Hannay-romaner av John Buchan, først publisert i 1916 av Hodder Stoughton, London. Det er en av to Hannay romaner satt under første verdenskrig, den andre er Mr Standfast (1919) Hannays første og mest kjente eventyr, The Thirty Nine Steps (1915), er satt i perioden umiddelbart før krigen startet. Hannay blir kalt inn for å undersøke rykter om et opprør i den muslimske verden, og påtar seg en farefull reise gjennom fiendens territorium for å møte opp med sin venn Sandy i Konstantinopel. En gang der, må han og hans venner motvirke Ger. Denne boken forteller historien om Hester Prynne, en ung kvinne som unnfanger et barn mens mannen hennes mangler til sjøs. Den puritanske elders av New England bosetningen i Boston, hvor hun bor, fordømmer henne til å ha et skarlet brev A for å betegne hennes utroskap. Hun nekter å nevne sin kjæreste, og han holder også sin stillhet, men med en forferdelig pris. Historien er prefaced med en redegjørelse for Salem Custom House der Nathaniel Hawthorne jobbet da han begynte å skrive The Scarlet Letter. Første side: The Scarlet Letter. Montgomery Brewster arver en stor sum penger. Deretter lærer han at han skal arve 7 ganger så mye, men det er en fangst: han må tilbringe hver krone av den første arven før neste bursdag (i 357 dager), og har ingen eiendeler eller noe å vise for det i slutten av det måned. Hvis han lykkes, helvete være veldig velstående hvis han svikter, forblir han ubarmhjertig. Han finner at utgifter så mye penger er vanskeligere enn han mener. Denne boken inspirerte flere filmer, inkludert en stjernespiller Richard Pryor i 1985. Første side: GEORGE BARR McCUTCHEON Dette er et soloopptak av stykket, noe som betyr at alle deler inkludert scenebeskrivelser utføres av en person. LibriVox har tre gode dramatiske opptak med alle delene som spilles av forskjellige mennesker, så hvis det er mer til din smak, vær så snill å høre på dem. Det er lite å si om selve spillet, et glitrende eksempel på Wildes fantastiske evne til å peke moro på nesten alle, mens du får deg til å le høyt på de vittige ordene som strømmet gjennom handlingene. Med hensyn til tomten, hvis du ikke vet det allerede, la meg bare si at det involverer to unge engelske menn som faller gal. LibriVox-frivillige gir deg 20 opptak av november av John Clare. Dette var det ukentlige poesi-prosjektet for 18 november 2012 John Clare var en engelsk poet, sønn av en gårdslærer, som kom til å bli kjent for hans feirlige representasjoner av det engelske landskapet og hans beklagelse om forstyrrelsen. Hans poesi gjennomgikk en stor revurdering i slutten av det 20. århundre, og han anses ofte for å være blant de viktigste diktene fra 1800-tallet. Hans biograf Jonathan Bate sier at Clare var den største arbeidsklasse dikteren som England noensinne har produsert. Ingen har noen gang skrevet. Bøker på tekniske indikatorer De 4 veiledningene nedenfor dekker de grunnleggende funksjonene i tekniske indikatorer og hvordan man bruker teknisk analyse for å forbedre handelsresultater. De er til stor hjelp for handelsmenn å forstå hensikten og betydningen av de givne indikatorene, samt lære de beste metodene for å bruke dem. Du vil også lære beregningssystemene. Disse veiledningene vil hjelpe deg med å forbedre dine handelsferdigheter og nå dine handelsmål. Hva står de tekniske indikatorene for Hvor mye er de nyttige for deg Hva er det grunnleggende du bør vite Hvordan bruke dem Hvordan implementere den beste metoden for deres beregning Handelsindikatorer av Bill Williams Ifølge Bill Williams for å nå suksess i handelsfelt, bør en næringsdrivende vite nøyaktig og hele strukturen i markedet. Dette kan oppnås ved å analysere markedet i fem dimensjoner og ta hensyn til visse Forex-indikatorer. Forex Oscillators Hva er Oscillator og hvorfor trenger vi det? Dette er et teknisk analyse forhold som brukes til å prognose oppførselen til Forex markedet. Oscillatorverdien svinger i det begrensede området, mens lavere og høyere grenser i dette området samsvarer med overkjøpte og oversolgte tilstander i markedet. Diagramanalyseinstrumenter kan påføres oscillatorene. Forex Trend Indicators Forex trend indikatorer danner den uoppløselige og essensielle delen av å gjøre teknisk analyse i Forex markedet. De bidrar til å tolke prisbevegelsen, noe som indikerer om prisbevegelsen vises. Forex Volumindikatorer Volum representerer en av de primære Forex-indikatorene for markedstransaksjonene og viser totalt antall aksjekontrakter som handles innen en angitt tidsramme. Det høyere volumet betyr høyere likviditet i handelsinstrumenter. IFCMARKETS. CORP. 2006-2017 IFC Markets er en ledende megler i de internasjonale finansmarkedene som tilbyr online Forex trading-tjenester, samt fremtidige, indeks-, lager - og vare CFDs. Selskapet har jevnlig jobbet siden 2006 og betjener sine kunder på 18 språk i 60 land over hele verden, i full overensstemmelse med internasjonale standarder for meglingstjenester. Risiko Advarsel Merknad: Forex og CFD handel i OTC markedet innebærer betydelig risiko og tap kan overstige investeringen. IFC Markets gir ikke tjenester til USA og Japan innbyggere. Forex Books Du kan laste ned gratis Forex e-bøker fra denne nettsiden. Informasjonen i disse Forex-e-bøkene vil hjelpe deg med å utvikle dine handelsferdigheter, pengehåndteringsevner og den følelsesmessige selvkontrollen. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Siden for tiden er det mer enn 80 Forex-bøker i samlingen, er de delt inn i seks forskjellige seksjoner. Hver seksjon er dedikert til sitt eget emne, og inneholder nedlastingslinkene til e-bøker, samt en kort beskrivelse av hver bok. Hvis du er opphavsrettsinnehaver av noen av disse ebøkene og ikke vil dele dem, vennligst kontakt oss, og de vil bli fjernet umiddelbart. Er du en ny aspirant Forex forfatter Vil du publisere din e-bok på et nettsted besøkt av tusenvis av Forex-forhandlere hver dag, vennligst gi oss beskjed og diskutere forholdene godt.

No comments:

Post a Comment