Wednesday 8 November 2017

Forexyard Gjennomgang


Forexard En annen Forex Scam gjemmer seg i sheeps klær, Internett Beware of Forexard. Sannsynligvis den verste megleren jeg har jobbet med. Det er så mange problemer med Forexyard, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. 1. Kypros Securities and Exchange Commission har utstedt en advarsel mot Forexyard. Bare en håndfull av disse advarslene utstedes hvert år, og de andre nevnte selskapene var alle svindel også. 2. Demo og Live-data gir forskjellige resultater. Når du handler på en demo konto og live konto ved siden av, vil resultatene variere. Ive personlig testet med andre meglere side om side, og ikke et problem. Med Forexard var det ingenting annet enn problemer. 3. Deres data har blitt forsinket med så mye som 30 minutter. Bevis for dette ble gitt til Forexyard-støtte, og selv om de har innrømmet at dette er et problem ved slutten, har de ikke refundert for handler som er gått dårlige. Verre ennå, denne dataforsinkelsen skjer uten advarsel, slik at du ender opp med å gjøre ekte live trading beslutning på gamle data. 4. Deres plattform har ofte problemer med frakobling. Det meste av noen megler Ive har alltid jobbet med. 5. Deres bryte nyheter er ofte feil. Rapportering av feil data, noe som vil resultere i at du gjør dårlige handelsbeslutninger. Hold deg unna Forex, de er ganske muligens den verste Forex Broker på internett, så det er ingen overraskelse Kypros Security and Exchanges-kommisjonen har utstedt en advarsel. Denne rapporten ble postet på Ripoff Report på 07012010 11:56 og er en permanent post her: Ripoffreportreportsbrokerage-companiesforexyardforexyard-another-forex-scam-619374. Oppgivelsestidspunktet angitt er Arizona lokal tid. Arizona følger ikke dagslys, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av årstiden. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra Ripoff Report. LES: Utenlandske nettsteder stjeler innholdet Søk etter flere rapporter Hvis du vil se flere Rip-off rapporter på denne virksomheten, søk her: For å sikre de beste resultatene i søket ditt: Hold navnet på kort amp enkelt, og prøv forskjellig variasjoner av navnet. Ikke inkluder, S, Inc., Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare førstegangsdelen av et navn for å få de beste resultatene. Søk bare etter ett navn om gangen hvis selskapet har mange AKAer. Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også offer for samme firma eller enkeltperson? Rettferdighet Filer en rip-off-rapport, hjelper andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Reparer ditt rykte Fikk rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygg tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern rapporter, ikke bedre, men avgjøre for å sette rekordet straightForexYard (Safecap Investments Ltd). Gjennomgå Besøksside MERKNAD: Desember 2014. Safecap Investments har truet med å fremsette actionquot mot FPA hvis to fora-tråder om Markets ikke fjernes. FPA skjuler ikke medlemsklager eller forhandler mens det er under lovlig trussel. De to trådene er her og her. FPA anbefaler å gjøre forretninger med selskaper som bruker juridiske trusler for å forsøke å skjule informasjon. 2. juli 2015: Cysec har bøyd Safecap Investments Ltd euro168.000. KLIKK HER for å bekrefte. Live diskusjon Bli med i live diskusjon av ForexYard (Safecap Investments Ltd) på vårt forum ForexYard (Safecap Investments Ltd) profil levert av Forexyard Representative, 11 desember 2012 Stiftet i 2005 har Forexyard benyttet opplevelsen av profesjonelle forexhandlere, samt internett og spesialister i finanssektoren for å kunne etablere seg som en av de fremste online meglerhusene. Vi tilbyr en sikker, dynamisk, intuitiv og brukervennlig handelsplattform med overlegen ordreutførelse, avansert rapportering og analyseverktøy. I mars 2011 ble Forex kjøpt av, og ble et handelsnavn for, Safecap Investments Limited. Jeg har 1000 fra forex yard som bonus. 100 mange kreves for å trekke tilbake bonusen. Jeg har handlet 112 mange. når jeg gjorde tilbaketrekking de ikke gir meg bonusen fortalte meg at jeg har flere kontoer jeg har handlet selge kjøpe begge kontoer. Hvis jeg gjør dette, må jeg handle 112 mange --------------------------------------- -------------------------------------------- Min epost til deres støtte: Kjære Hvorfor du har lurt meg med meg har jeg handlet 112 mye med deg. Jeg ga deg 3360 som spredning. Hvorfor du svindler med meg Hvorfor du ikke informerer meg, du vil fjerne min bonus Din støtte sa, jeg har handlet flere kontoer. Har du sett min handelshistorie Du burde ikke gjøre denne typen kommentarer til meg. Du har fortalt meg via telefon, meg min venn åpnet 2 opposisjoner fra samme vennligst som selgerkjøp. Hvis jeg gjør dette, har jeg ikke behov for å handle 112 deler. Vennligst send meg det er konto hvor har blitt handlet 112 mye som ligner på min konto. Det er mange forex handelsmenn i mitt land kan kunden din, kan handelen være lik en tid ikke hele tiden. Vil du si, de gjør selger kjøpe Noen dager siden, min balanse nådde 4500, jeg kunne trekke min balanse den tiden. men jeg gjør ikke dette. Jeg prøver å nå min balanse mer. Nå trenger jeg penger for eid, jeg har gjort tilbaketrekking jeg har gjort alt fordi jeg har sett at du har et re-quote problem. Hvis du ser en balanse er fordoblet i 1 handel, vil du si at det er svindel Hvis du sier at jeg vil si, har du ingen ide om forex-markedet. Jeg har rett til å kreve for denne saldoen (bonus) selv om du ga det meg. Du har bevist det. Du har lurket med meg, du kommer til å være en screamer. Jeg har kjent at du har gjort korrupsjon med 1 klient for annen klient. Jeg har ingen erfaring med engelsk språk. for dette kan jeg ikke uttrykke stemmen min tydelig. De tilbød meg en 50 innskuddsbonus for å prøve sin plattform. Jeg mistet 49, men som jeg ikke fant noe problem, så legger jeg 50. De gir meg ingen bonus. Ikke noe problem til her. Jeg handlet og mistet 40. Så, for å beholde noen av pengene, ber jeg om å trekke tilbake. De avviste fordi jeg ikke har fullført det minimum av handlet mye av de 50 innskuddsbonusene de ga til meg. Svar fra Forexyard Representant sendt 26. november 2012: Hei hartkiller, jeg vil påpeke at våre Vilkårsbetingelser klart angir et visst antall handler må være ferdig før handelsmenn kan trekke sine bonuser. Dette er standardpolitikk blant mange meglere slik at folk ikke utnytter bonuspolitikken (for eksempel å registrere deg, motta en bonus og umiddelbart ber om å trekke bonusbeløpet). Imidlertid er vi mer enn glade for å gjøre det vi kan for å gjøre det opp til deg. Hvis du vil, kan du kontakte supportforexyard og nevne navnet mitt. En av våre representanter vil gjøre det som er mulig for å sikre at du er en fornøyd Forexard-forhandler. Håper du har en vellykket og lønnsom handelsdag. PerryForexYard gjennomgang 2017 ForexYard er en velafrundet forhandler som tilbyr mange markeder for handelsmenn å utnytte verdensmarkedet. Firmaet er kjent og regulert i EU i flere land, noe som betyr at du kan stole på selskapets gyldighet. ForexYard bruker den kjente MetaTrader4 og ACT-plattformen, samt en proprietær plattform som heter FX-Trader. De tilbyr også FX-Webtrader og en automatisert plattform som heter FX-Automate, og Mobile versjoner av dem. ForexYard tilbyr telefonstøtte med flere europeiske baserte numre, samt noen andre land utenfor EU. Kundeservicepersonalet er også tilgjengelig via tilbakekalling, e-post, og er tilgjengelig 24 timer i døgnet i Forex-sesjonene. ForexYard er en svært pålitelig forhandler som også tilbyr mange andre markeder også. Det store volumet av transaksjoner som forhandleren får og handler hver måned viser påliteligheten til den kjente megleren. Plattformen (MetaTrader4) er en av de vanligste plattformene, og handler over 85 av dagens FX-bransjer, slik at du vet at den er pålitelig. Provisjoner og Spreads ForexYard har faste spreads, slik at handelsmenn kan vite kostnadene ved å bestille på forhånd. Mekleren er også god for handel med nyheter relaterte hendelser på grunn av dette. CFD og handelsvarehandel har flytende spreads, men du vil oppdage at de er ekstremt tette. ForexYard tilbyr ingen kampanjer på tidspunktet for denne skrivingen. ForexYard er en stor all-around forhandler i Forex, Commodities og CFD markeder. Evnen til å handle så mange instrumenter gjør det mulig for handelsmenn å utnytte mange av verdens finansmarkeder. På grunn av MT4 plattformen. du kan stole på handelsprogramvaren også. Variabel eller fast spredning avhengig av markedet handlet. Dette holder spredningen stram, noe som er en av dine største utgifter som handelsmann, noe som gjør at du også kan dra nytte av stramme faste sprekker også hvis de velger nyhetshandel. Forex, Commodities og CFDs er tilgjengelig for handel, slik at du kan dra nytte av sammenhenger mellom de ulike verdensmarkeder. MetaTrader-plattformen er kjent og pålitelig. Den har blitt brukt i mange år, og er veldig stabil. ACT er også tilgjengelig og kjent også. Kontoer kan startes med så lite som 100. Innskuddsprosessen er enkel og rask, ettersom du kan bruke Moneybookers, bankoverføring, Diners Club, Kredittkort samt Maestro for å finansiere kontoen din. Uttak kan gjøres i omvendt. FX Empire - Selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige, og skal heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle tap eller skader som følge av at de er stolt av informasjonen på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett å FxempireForex Broker Anmeldelser Les USG FX Review Broker tilbyr variable spreads som er underlagt fluktuerende markedsforhold. Spreads har en tendens til å være stramt i tider med dyp likviditet, men kan også øke betydelig i tider med lav likviditet. Finne den beste Forex Broker - FAQ Finne den beste Forex Broker for dine behov tar litt forskning. Hundrevis av online meglerfirmaer konkurrerer nå for kontoen din, så det finnes mange å velge mellom. Ta en titt på vår anbefalte toppliste ovenfor, eller les våre vanlige spørsmål nedenfor med gode poeng å vurdere før du velger megleren, eller se denne omfattende fem trinns veiledningen om hvordan du velger en forexmegler. Å finne den beste forexmegleren som har en rask eksekveringsfunksjon, en pålitelig handelsplattform og som kan stole på med innskudd på kontoen din, kan være de første tingene du vil forsikre deg om. Andre søtningsmidler kan inkludere kontoåpningsbonuser og andre funksjoner som mobilhandel og SMS-markedsvarsler. I utgangspunktet vil du ha en forex megler du kan stole på å håndtere pengene dine og handler, slik at du kan fortsette med forretningen med trading forex uten bekymringer. Uansett, for å gjøre prosessen med å finne en megler enklere, dekker listen over de fleste av de viktigste sammenligningspunktene mellom forex meglere slik at du kan være bedre forberedt på et vellykket søk. På slutten av denne siden finner du mange flere meglere som ikke gjorde topplisten, du kan fortsatt lese våre vurderinger av dem og gi kommentarer til dem eller dele erfaringer fra dem. Men først vil vi gå gjennom noen av kriteriene og funksjonene du bør se etter når du søker etter den beste forex megleren for deg. Regulering Mest anerkjente online forex meglere tar skrittet av å sende til regulering av en av de viktigste finansielle regulatoriske byråer som opererer i deres hjemland. Noen ganger vil de selv bli regulert av flere enn et byrå. Slike forskrifter gir deg sikkerhet for å vite at meglerne operasjoner blir overvåket av en uavhengig myndighet med det formål å holde bedriften ærlig. Er det en fordel for hvor en megler er lokalisert. Sted kan gjøre en stor forskjell, spesielt hvis regelverket i landet er toppen av linjen. Den mest fordelaktige beliggenheten må reserveres for britiske meglere, siden London er sentrum for valutamarkedet. Forex Trading i Storbritannia Tidlig i forrige århundre ble nesten 50 av verdens utenlandske valuta gjennomført ved hjelp av Sterling. I dag representerer daglig omsetningsomsetning for omsetning på London-markedet 41 av verdens, mer enn det dobbelte av USA ved 19. Hvis du velger en anerkjent britisk megler, kan du være trygg på at firmaet kan trekke på et bredt basseng av erfarne og profesjonelle ansatte i Storbritannia. Fra et regulatorisk perspektiv må britiske forex meglere også overholde en av de strengeste reguleringsinstansene rundt, Financial Conduct Authority (FCA). Igjen vil bassenget av britisk stab være veldig oppmerksom på beste forretningspraksis og relaterte samsvarsprosesser, en annen grunn til å velge en britisk megler, hvis det er mulig. Man må imidlertid være påpasselig når man velger en megler som hevder å ha kontorer i London, siden markedsføringsaspektet ved denne plasseringen har forårsaket mange utenlandske meglere å sette opp et skallfelt i Storbritannia for å få tillit, men uten fordelene nevnt ovenfor. Hvis du foretrekker en britisk megler, så sørg for at de har hovedkontor i London og har en betydelig tilstedeværelse der. Datasikkerhet Når du enten legger inn eller lagrer viktig personlig informasjon på nettet, kan den bli utsatt for å falle i uvennlige hender som kan bruke den til egen personlig gevinst. Derfor er en topprioritet når du velger en megler, at de krypterer alle data som er skrevet inn på elektroniske skjemaer ved hjelp av SSL-kryptering eller bransjestandard. Et annet viktig spørsmål innebærer sikker lagring av data slik at den ikke vil gå tapt i tilfelle katastrofe. Mange online forex meglere bruker dupliserte datalager med høy sikkerhet for å sikre sikkerheten til kontoinformasjonen din. Handelsavtaler Mange dagers tradingstrategier blir mislykket på lang sikt hvis kontoen din ikke har tilgang til konkurransedyktige handelsspread. Spredningen er rett og slett forskjellen mellom tilbudsprisen og tilbudsprisen for et bestemt valutapar og bør ikke være større enn fem pips i de store og store kryssene, med større spredninger som ofte settes i mindre kryss og eksotiske valutaer. Provisjoner og gebyrer Noen ganger er meglere ikke fornøyd med bare å få deg til å handle på spredene sine. I dette tilfellet kan de kreve en provisjon eller gebyr for hver transaksjon. Noen ganger beregnes disse på basis av en transaksjonsbase eller på en volumbehandlet basis. Ekstra avgifter kan innebære å gjøre uttak eller innskudd, så sørg for å sjekke den informasjonen for å minimere transaksjonskostnadene dine. Bestillingsformer De fleste forex meglere håndterer det grunnleggende markedet, stopper og begrenser bestillingstyper. Likevel tilbyr noen meglere også støtte til OCO (en-kansellerer-den-andre) og bakstopp. Hvis en av disse mer spesialiserte ordrestypene passer for din handelsplan, så vær sikker på at den valgte megleren støtter dem og sørg for at du fullt ut forstår begrensningen av disse forskjellige ordningstyper. Valutapar Da flere valutapar ofte betyr flere muligheter til å tjene, vil du være sikker på at dine forex meglere tilbyr alle parene du kan være interessert i handel. Noen handelsfolk liker også å ha tilgang til edle metaller som gull og sølv, i tillegg til olje, spesielt hvis de skal handle for råvaremarkedene som AUD og CAD, hvis valutakurser kan avhenge av råvareprisendringer. Innskudd kreves Med mindre du bare er interessert i å åpne en demo eller øve konto hos forex megleren, vil de vanligvis kreve et minimum innskudd som skal gjøres for å komme i gang med handel forex. Ofte, jo flere penger du legger på innskudd, jo flere funksjoner du har tilgang til eller de strammere dine spredninger blir. Pass på at du undersøker megleren grundig før du sender et innskudd. Kontotyper Kontotyper varierer betydelig mellom meglere, men de fleste tilbyr demo-kontoer for praksishandel, mini-kontoer for nyere handelsfolk med lavt minimum innskudd, standardkontoer for mer erfarne forhandlere med moderat innskudd og til slutt VIP-kontoer for større innskudd. Dessuten varierer funksjonene som tilbys med hver kontotype ganske mye blant de ulike forexmeglerne, så sørg for å se hvilken anerkjent megler som vil tilby deg den beste avtalen for det første innskuddet du har tilgjengelig for deg. Utnyttelse refererer til hvor mye av en stilling du kan styre med en viss sum penger tildelt den. Forex meglere tilbyr for tiden løftestrømmer på så høyt som 500 til 1. Dette betyr at du kan styre en 50.000 handelsposisjon med bare 100 fordelt på porteføljen din. Merk at i USA er maksimal innflytelse 50: 1 for store og 20: 1 for mindreårige. Å forsterke risikoen ved å bruke innflytelse kan naturligvis resultere i større gevinster, samt større tap, så vær sikker på å bruke innflytelse klokt og unngå å handle utover dine midler. Marginkrav Selv om valutatransaksjoner er utvekslinger og ikke kjøp av en eiendel som aksje eller vare, når valutakursen beveger seg, skaper det kredittrisiko for motparten som viser gevinst på transaksjonen. Som et resultat krever de fleste forex meglere at deres kunder legger et visst beløp på innskudd for å dekke slike potensielle tap. Dette er kjent som mæglerens marginkrav. Siden marginkravene varierer mellom meglere, vil du være sikker på at megleren du velger, har retningslinjer du kan leve med. Også noen meglere lukker automatisk tradingposisjoner når mengden av marginen i kontoen din overskrides av handelsstaps, eller i henhold til andre kriterier, så vær sikker på å forstå slike konsekvenser av slike retningslinjer for din handelsvirksomhet. Handelsplattformer De fleste av de bedre forexmeglerne tilbyr sine egne proprietære handelsplattformer for at du skal kunne utføre forex-transaksjoner med og holde styr på markedet. Disse vanligvis enten ta form av web-baserte plattformer som bruker tilgang via din nettleser eller klient-side plattformer som du laster ned til, installerer og kjører på din personlige datamaskin. I tillegg støtter noen meglere uavhengige handelsplattformer som den populære MetaTrader 4-plattformen, som kan fås gratis og hvilke mange kommersielle forex trading roboter er designet for. Mobilhandel Noen forexhandlere krever det praktiske å handle og holde kontakten med valutamarkedet via mobiltelefonen eller annen mobil enhet. Mange meglere gir slike tjenester, så hvis dette er viktig for deg, sjekk ut hva hver megler tilbyr i denne forbindelse og om deres programvare vil fungere sammen med enheten. Algoritmiske Trading Forex handelsfolk ønsker i økende grad å automatisere sine handelsplaner eller algoritmer for å frigjøre sin tid til andre bestrebelser. De gjør ofte dette ved å bruke et programmeringsspråk for å skrive ned beslutningsprosessen i et algoritmisk format som deretter automatisk kan utføres av forex trading plattformer som støtter denne muligheten. Hvis du tror at du kanskje vil automatisere tradingplanen din, kan du sjekke for å se med meglere du vurderer å se om de støtter denne typen handel og hvordan de gjør det. Markedsvarsler Mange meglere tilbyr SMS eller andre typer markedsvarsler til sine kunder. Hvis du mener dette kan være viktig for din handelsvirksomhet, kan du se etter denne funksjonen. De nye til forex trading vil ha bedre tilgang til både å handle støtte og teknisk støtte. Se hvilke tjenester som hver megler vurderer, og om det vil være tilstrekkelig for dine formål. Informasjon Ressurser Nyere handelsmenn krever ofte pedagogiske materialer om valutamarkedet og handel generelt for å komme i gang med handel forex på høyre fot. Hvis dette er viktig for deg, undersøk hva meglerne du vurderer å tilby i denne forbindelse. Også mange meglere gir sofistikerte nyheter, for eksempel Reuters for eksempel, samt proprietær markedskommentarer og annen rettidig informasjon. Dealing Desk Access Noen handelsfolk liker å snakke med en personlig forhandler eller rådgiver hos megleren for å få inn markedsinformasjon og råd. Andre liker å kunne gjøre transaksjoner over telefon i en klemme. Hvis noen av disse alternativene er fornuftige for deg, spør deg om dine potensielle meglere om du vil ha tilgang til skrivebordet, og vil være tilgjengelig for noen med ditt forventede innledende innskudd. Les våre anmeldelser av flere forex meglere som ikke gjorde vår toppliste over:

No comments:

Post a Comment